poniedziałek, 13 kwietnia 2015

TODAY

Hejj.
Jakoś ostatnio nie ma czasu na dodawanie postów, ponieważ za nie cały miesiąc mamy z Anną kochaną MATURĘ <3 Ania ciągle się uczy a ja ? A ja się troszkę lenie . :D
W sobotę były moje urodziny , przyjechały do mnie dziewczyny, posiedziałyśmy i powygłupiałyśmy się . Został nam jeszcze tydzień na wystawienie ocen , dlatego wszystko poprawiamy i próbujemy mieć jak najlepsza średnia ;D
W sumie moje i Ani życie jest tak nudne , że nawet nie ma co opisywać .
Może za niedługo cos się wydarzy i wtedy napiszemy ? !!
Do następnego misiaki <3

xoxo
Anka.Kaska

3 komentarze:

  1. professionalcreep.blogspot.com - zobaczcie w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia na maturze :) Siostra mojej koleżanki też zdaje, zobaczymy, jak Wam pójdzie :D
    Bardzo spóźnione wszystkiego najlepszego! :D

    Zapraszam do siebie: miecwlasnezycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na maturze;))
    Fajny blog, zapraszam do mnie, dopiero zaczynam ;)
    fashionbydomaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz i obserwacje bardzo dziękuje ;3
Obserwacja za obserwacje ? Czemu nie :)))
Tylko zostawcie swoje blogi ^^
Każdą obserwację sprawdzam.